رفع پلمپ یک واحد تولیدی در شهرستان شهریار

مدیر امور منابع آب شهرستان های شهریار، ملارد و قدس از رفع پلمپ یک واحد تولیدی در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدرضا گیتی پژوه" با بیان این خبر گفت: با بازرسی های انجام شده توسط اکیپ های گشت و بازرسی حاضر در منطقه، مشخص شد که یک واحد تولیدی درشهرستان شهریار، اقدام به ورود فاضلاب به رودخانه شادچای نموده است.

گیتی پژوه با تاکید بر همکاری موثر دستگاه قضایی در برخورد با فرد خاطی اظهار کرد: پس از شناسایی واحد متخلف،به سرعت نسبت به تشکیل پرونده و پلمپ این واحد تولیدی با اخذ حکم قضایی توسط اداره محیط زیست اقدام شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه واحد تولیدی اقدام به اصلاح خروج پساب فاضلاب از رودخانه شاد چای نمود و همچنین در راستای تسهیل و رفع موانع تولید و جلوگیری از توقف چرخه تولید، طی بازدید فرماندار شهریار و مدیر امور منابع آب این شهرستان و چند تن از مسوولین نسبت به رفع پلمپ و راه اندازی و از سرگیری مجدد فعالیت آن اقدام به عمل آمد.

مدیر امور منابع آب شهرستان شهریار، ملارد و قدس در پایان خاطر نشان کرد: حراست از سفره های آب سطحی و زیرزمینی جزو وظایف ذاتی این امور می باشد و از این جهت امور منابع آب شهریار مطابق قانون با هر گونه تخلف در این زمینه با اهتمام جدی برخورد خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات