توقیف ادوات آبفروشی از قنات اصطلک در حوزه عملکرد امور تهران و...

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از توقیف ادوات آبفروشی قنات اصطلک در محدوده اراضی شهرستان پردیس که به صورت غیر قانونی نسبت به آبفروشی اقدام نموده بود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی" با اعلام این خبر افزود:  در راستای برخورد جدی با آبفروشی غیر قانونی در منطقه و با تلاش و هوشیاری واحد بازرسی و نظارت امور منابع آب تهران و پردیس و کارشناسان حقوقی با اخذ دستور قضایی و در معیت مامورین انتظامی، تجهیزات فروش آب از قنات در اراضی اصطلک که اقدام به برداشت آب بصورت غیر قانونی می نمود خارج، جمع آوری و توقیف گردید.

حبیبی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای عمل به قانون توزیع عادلانه آب و همچنین پیشگیری از برداشت غیر مجاز آب توسط بهره برداران غیر حقابه بر انجام شد گفت: با انجام این عملیات، سالیانه از خروج ۱۰۹.۵۰۰ مترمکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری به عمل آمد.

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس در پایان با تاکید بر همکاری تنگاتنگ و همه جانبه دستگاه قضایی با امور منابع آب تهران و پردیس خاطر نشان کرد: این امور باستناد به قانون توزیع عادلانه آب با افراد خاطی که با بی توجهی به قانون مذکور و بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به بهره برداری غیر مجاز از منابع آب و یا فروش آن می نمایند برخورد قاطع قانونی را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات