وب‌سايت "برق اميد" راه‌اندازي شد

وب‌سايت "برق اميد" راه‌اندازي شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با توجه به نزديك شدن زمان اجراي طرح برق اميد، پايگاه اينترنتي اين طرح نيز به آدرس http://bargh-omid.ir راه اندازي و در دسترس عموم قرار گرفت.
در اين پايگاه ضمن معرفي كامل ابعاد طرح برق اميد، اهداف و برنامه ها و همچنين جداول دقيق مصرف ماهيانه شامل اين طرح و چگونگي بهره مندي از مزاياي آن درج شده است . علاوه بر اين ابزارهاي اطلاع يابي از وضعيت برق اميد و مشاهده روند مصرف برق مشتركان تا كنون در آن تشريح شده است.
در اين سايت همچنين به پرسش هاي متداول در خصوص طرح برق اميد نيز پاسخ داده شده است . در عين حال امكان ارسال پرسش جديد از طريق صفحه تماس با ما توسط مشتركان وجود دارد.
براساس اين گزارش، طرح برق اميد، با هدف نهادينه سازي فرهنگ مصرف بهينه برق در بخش خانگي در سال 1399 به تصويب هيأت وزيران رسيده است. تغير نگرش مصرف كنندگان « بخش خانگي » به استفاده صحيح از منابع انرژي و حفظ محيط زيست با استفاده از ساز و كارهاي تشويقي و بازدارنده از اهداف اصلي اين طرح است. در اين طرح مشتركان به سه دسته مشتركان كم مصرف،خوش مصرف و پرمصرف تقسيم مي شوند. براي هر دسته متناسب با منطقه جغرافيایي، الگوي مصرف برق تعيين مي شود. مشتركان برق به تناسب مشاركت در اين طرح از مزاياي تشويقي شامل تخفيف تا 100 درصد تعرفه برق بهره مند مي شوند.
براساس اين گزارش ، اخبار منتشر شده در خصوص طرح برق اميد نيز از طريق سايت خبري توانير به آدرس news.tavanir.org.ir  قابل مشاهده است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات