تداوم فعالیت های جهادی تا پیش از بارش ها جهت ساماندهی امور شهری/ آسفالت ریزی، رنگ آمیزی جداول و لایروبی جوب ها با جدیت ادامه دارد

تداوم فعالیت های جهادی تا پیش از بارش ها جهت ساماندهی امور شهری/ آسفالت ریزی، رنگ آمیزی جداول و لایروبی جوب ها با جدیت ادامه دارد

شهردار ارومیه گفت: فعالیت های جهادی تا پیش از بارش ها جهت ساماندهی امور شهری با جدیت ادامه دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور با توجه به آغاز فعالیت های جهادی جهت ساماندهی برخی امور در سطح شهر و مناطق اظهار کرد: شهرداری ارومیه تا پیش از آغاز بارش های پاییزی اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود را به سرانجام می رساند.

وی افزود: از این رو آسفالت ریزی در معابر شهری، ترمیم و لکه گیری و شن ریزی و زیرسازی معابر خاکی را به طور جدی مد نظر قرار داده ایم.

شهردار ارومیه گفت: معاونت فنی و عمرانی، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و مناطق 5 گانه شهرداری موظف شده اند تا پیش از بارشها و با تمامی توان در هر منطقه به مدت سه روز به امر آسفالت ریزی، ترمیم و لکه گیری و همچنین شن ریزی کوچه های خاکی اقدام کنند.

حضرت پور ادامه داد: نظارت جدی بر این کار وجود دارد و کوچه ها و معابری که قبلاً شناسایی شده و دستور رسیدگی به وضعیت آنها داده شده است به طور مرتب مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین با هداف صرفه جویی در هزینه ها کار رنگ آمیزی جداول خیابانها، بلوارها و معابر شهری با قوت ادامه دارد و پس از خیابانهای اصلی شهر، جداول معابر 24 متری و سپس به ترتیب اولویت سایر معابر توسط پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رنگ آمیزی می شود.

حضرت پور اظهار کرد: از سویی با توجه به اهمیت چراغ های راهنمایی و رانندگی در کنترل ترافیک شهری ، کار تعمیر، مرمت و نوسازی این چراغها توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک آغاز شده است.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند نیز با توجه به پیشگیری و جلوگیری از هرگونه انسداد کانالهای جمع آوری آبهای سطحی و آبگرفتگی در معابر، کار لایروبی جوب ها و کانالها را به طور گسترده آغاز کرده و تا پیش از آغاز بارش های پاییزی به اتمام می رسد تا مشکل چندانی در سطح شهر را شاهد نباشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات