اقدام ویژه اعضای دوام ثامن در شهرک شهید باهنر

اقدام ویژه اعضای دوام ثامن در شهرک شهید باهنر

اقدام ویژه اعضای دوام ثامن در شهرک شهید باهنر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید اکلملی در خصوص جزئیات جلسه برگزار شده با شهردار منطقه ۶ در راستای ایجاد پایگاه های بحران اظهار کرد: در این جلسه مباحثی همچون پیوست پدافند غیرعامل برای پروژه های منطقه و شهرداری مشهد مطرح شد و قرار است در پروژه های جدید موضوع چند منظوره سازی را پیگیری کنیم.
وی افزود: چند منظوره سازی به این معنا است که در ساخت پروژه ها، مباحثی هم چون بحران و پدافند غیرعامل لحاظ شود.
رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین در این جلسه، پروژه ساخت پایگاه بحران در شهرک شیرین نیز مورد بحث قرار گرفت که مقرر شد این پایگاه در تاریخ ۲۲ بهمن افتتاح شود. علاوه بر این مواردی هم چون ارزیابی خطر پذیری و تهیه نقشه های خطر پذیری منطقه نیز مطرح شد که در صورت ایجاد هماهنگی های لازم، گام های خوبی در این حوزه برداشته می شود.
اکلملی خاطرنشان کرد: یکی از موارد ویژه مطرح شده در این جلسه، مربوط به شهرک شهید باهنر است. به دلیل منفصل بودن این منطقه از هسته مرکزی شهر و منطقه ۶  مقرر شده است، اقدام ویژه ای توسط اعضای دوام ثامن برای این شهرک انجام شود.
وی اضافه کرد: براین اساس تیم ویژه دوام ثامن، ضمن دریافت آموزش های تخصصی در قالب فضای عملیاتی، در پایگاه بحران موجود در این شهرک در مواقع بحرانی کمک رسان همشهریان و زائران خواهند بود.

حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات