شورای پنجم، حامی فعالیت‌های خیرخواهانه و  ...

شورای پنجم، حامی فعالیت‌های خیرخواهانه و ...

شورای پنجم، حامی فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از خوابگاه‌های خیریه گلستان علی(ع) و همچنین پروژه اقامتی، آموزشی استعدادهای درخشان این خیریه، اظهارکرد: اقدامات خیریه گلستان علی(ع) در بحث نگهداری، آموزش و توانمندسازی کودکان یتیم و بی‌سرپرست و بدسرپرست بسیار ارزشمند است؛ فعالیتی که مبتنی بر آموزه‌های دینی ما و فرهنگ ایرانی-اسلامی است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و کمک‎‌های تمامی 22 هزار خیری که از این خیریه حمایت می‌کنند، گفت: از عموم شهروندان عزیز مشهدی و افراد توانمند هم درخواست می‌کنیم که یاری‌رسان مجموعه های خیریه باشند تا زندگی بهتری برای همنوعان خود ارمغان آوریم.

حیدری افزود: مشهدمقدس، شهر امام مهربانی‌هاست و در این شهر با کودکان معصومی روبرو هستیم که به دلیل شرایط نامناسب خانوادگی و یا مسائل دیگری که خودشان هیچ نقشی در آن نداشته‌اند، دارای شرایط نامطلوبی هستند و آنگونه که باید، فضای پر مهر و محبت خانواده را درک نمی‌کنند.

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: حضور و فعالیت مجموعه‌ای حمایت‌گر و نگهداری از این کودکان معصوم با استانداردهای مطلوب و رشد و پرورش و توانمندسازی آنها، اقدام بسیار ارزشمندی است که در خیریه گلستان علی(ع) شاهد هستیم؛ بدون شک، عدم پشتیبانی از این کودکان و نبود چتر حمایتی برسر آنها میتواند آسیب‌زا باشد.

حیدری، فعالیت موثر در امور خیریه را اقدامی ماندگار و برخوردار از اجر دنیوی و پاداش اخروی دانست و گفت: خوشبختانه در این مجموعه اقدامات علاوه بر بحث های مراقبتی و نگهداری ایتام، در زمینه توسعه زیرساخت‌ها نیز کارهای خوبی شروع شده که از جمله آنها میتوان به مرکز آکادمی استعدادهای درخشان اشاره کرد که در سطح کشور منحصر به فرد است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود از رویکرد حمایتی شورای پنجم در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه سخن گفت و تصریح کرد: همچون گذشته، در حد وسع و بضاعت و اختیارات قانونی خود حامی خیرین خواهیم بود تا این عزیزان با موانع کمتری در مسیر نیل و دستیابی به نیات رئوفانه خود روبرو شوند؛ از جمله این حمایت‌ها میتوان به تخفیف و بخشش عوارض‌های مربوط به ساخت و ساز اشاره داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات