شهر سیاه پوش شد

شهر سیاه پوش شد

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی بیان کرد: این سازمان نسبت به فضاسازی شهر به مناسبت اربعین حسینی اقدام  کرده است.

وی ادامه داد: بیش از 20 سازه با تصاویر بارگاه اباعبدالله (ع) و مضامین مرتبط در میادین مختلف شهر از جمله  میدان سرداران، عدل، عارف، سبزه میدان، تهران قدیم و میرعماد نصب شده است.

این مدیرشهری تصریح کرد: همچنین محور آیت اله طالقانی و آیت اله خامنه‌ای (حدفاصل سرپل طالقانی تا هتل مرمر ) با پرچم هایی مزین به نام "یالثارات الحسین (ع)"  با طرحی جدید فضاسازی شده است.

قاسمی با اشاره به اقدامات دیگری که در این راستا صورت گرفته است، گفت:  سایر معابر اصلی و فرعی شهر نیز با ریسه های مشکی و قرمز، کتیبه های پارچه ای، پی وی سی و سازه های نوری فضاسازی و برای عزاداری اربعین حسینی آماده سازی شده است.

این مدیرشهری اختصاص بخشی از فضای تبلیغاتی شهر به موضوع اربعین را از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برای اربعین حسینی دانست و افزود: در سطح شهر بنرهایی با موضوع تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) نیز نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات