با تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد قانونی خواهد شد

با تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد قانونی خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به افزایش شیوع مجدد ویروس کرونا و سهم بالای ناوگان حمل و نقل عمومی در انتشار ویروس کرونا به دلیل عدم رعایت رانندگان و مسافرین، جلسه ستاد کرونای تاکسیرانی با هدف بررسی و هفمکری و اتخاذ شیوه های رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی با حضور سرهنگ دالوند رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین، سرهنگ آقاعلیخانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین، سلیمانی کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان قزوین، مسئولین خطوط تاکسیرانی و نمایندگان رانندگان تاکسی در سازمان تاکسیرانی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به قرمز شدن وضعیت قزوین، در خصوص لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، لزوم میکروب زدایی و ضدعفونی تاکسی ها و استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که تا کنون247 تاکسیران در کشور و 8 تاکسیران در قزوین بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند تصریح کرد: بر اساس مصوبات این جلسه، مقرر شد از روز سه شنبه 15 مهر با آن دسته از رانندگانی که از ماسک استفاده نمی کنند، تاکسیرانانی که در ایستگاه های تاکسی تجمع می نمایند و همچنین رانندگانی که نسبت به ضدعفونی و میکروب زدایی درون تاکسی بی اعتنا هستند برخورد قانونی توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی صورت گیرد.

عرشیان یادآور شد: متخلفین پس از احراز موارد تخلف به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می شوند و در این کمیته با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی 137 و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره 33848 در میان بگذارند.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات