عملکرد واحد حفاری منطقه 2 شهرداری قزوین در 6 ماه نخست امسال تشریح شد

عملکرد واحد حفاری منطقه 2 شهرداری قزوین در 6 ماه نخست امسال تشریح شد

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهمترین اقدامات این منطقه در 6 ماه نخست امسال اظهار کرد:  معاونت ها و واحدهای مختلف این منطقه اقدامات متعددی را در این مدت انجام داده اند که یکی از این واحدها، واحد حفاری منطقه دو شهرداری قزوین است .

وی افزود: براساس اطلاعات به دست آمده از اقدامات این واحد در 6 ماه نخست امسال ، انشعابات مردمی و توسعه شبکه برای دستگاه های مختلف خدمات رسان در این منطقه انجام شده است .

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: در زمینه انشعابات مردمی آب و فاضلاب 368 مورد به متراژ دو هزار و 659 متر و در زمینه انشعابات مردمی گاز، 144 مورد به متراژ 444 متر حفاری انجام شده است .

فدایی فر ادامه داد: در بخش توسعه شبکه که مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان می شود در 6 ماه نخست امسال با ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و زیباسازی همکاری انجام شده و به ترتیب در 6 ماه نخست امسال 9 مورد به متراژ  هزار و 346 متر برای آب و فاضلاب، چهار مورد به متراژ 508 متر برای اداره برق، چهار مورد به متراژ 316 متر برای اداره گاز، پنج مورد به متراژ هزار و 200 متر برای اداره مخابرات و یک مورد به متراژ هزار و 803 متر برای زیباسازی انجام شده است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات