ثبت 330 پیام در سامانه 137 ناحیه شهری آزادگان

ثبت 330 پیام در سامانه 137 ناحیه شهری آزادگان

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، زارعی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در 6 ماه نخست امسال اظهار كرد: شیوع ویروس کرونا در کشورمنجر به کاهش ارتباطات و مراجعات حضوری مردم و پیگیری مطالبات خود از روش های غیر حضوری شده است.


وی افزود: یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند .


معاون منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در ناحیه شهری آزادگان منطقه 2 شهرداری قزوین، 6 ماه نخست امسال، 330مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است .

زارعی گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری  و ... از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم این ناحیه شهری به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است .


وی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور همچنان به شهروندان توصیه می شود که از روش‌های غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند .
پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات