30 تابلو شهر ساری مزین به تصویر 75 شهید جانمایی و نصب شد

30 تابلو شهر ساری مزین به تصویر 75 شهید جانمایی و نصب شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عین الله احمدی رئیس سازمان فضای سبز شهرداری ساری با اشاره به اینکه تاکنون 75 تمثال شهدای ساری در سطح شهر ساری نصب‌شده است، گفت: 25 تابلوی دیگر نیز تا پایان امسال در بلوارها، میدان‌ها و خیابان‌های شهر نصب می‌شود.

وی افزود: طرح نصب تابلوی تمثال شهدای ساری و بازسازی تابلوهای فرسوده شده تصاویر شهدا طی یک سال گذشته آغاز شد و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران سرعت گرفت، در گام نخست این طرح 75 تصویر شهدا در قاب 30 تابلو جانمایی شد و در گام دوم این طرح با نصب 25 تمثال دیگر تکمیل می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری گفت: این تابلوها در سه منطقه شهری و در بلوارهای امام هادی (ع)، کشاورز، سلیم بهرامی، امیر مازندرانی، خزر، داراب، پرستار و امام رضا (ع)، کمربندی شرقی و غربی، میدان هلال‌احمر، جاده جویبار و محوطه بیمارستان ولایت نصب‌شده است.

احمدی به تأکید شهردار ساری مبنی بر ساماندهی تابلوهای شهدا به موجب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح ارج نهادن به مقام والای شهدا، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و تداوم راه این عزیزان است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به ساماندهی تابلوها و آراستگی نمای شهری در معابر اصلی و فرعی سطح شهر ساری خبر داد و گفت: این اقدام باهدف آراستگی، پیرایش نما، فضای شهری و جلوگیری از برخی ناهماهنگی‌ها در تابلوهای تبلیغاتی كسبه، ساختمان‌ها انجام شد.

احمدی اعلام کرد : در راستای ساماندهی تابلوهای سطح شهر از 601 تابلوی شناسایی‌شده تاکنون 504 تابلو تعیین و تکلیف و مابقی در دست اقدام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات