پارک بزرگ را محور گردشگری می کنیم

پارک بزرگ را محور گردشگری می کنیم

به گزارش شهریار، رسول موسایی در حاشیه سومین جلسه شورای راهبردی پروژه های مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: شهرداری تبریز مصمم است پارک بزرگ تبریز را به عنوان تفرجگاهی بزرگ در غرب تبریز که از نظر توسعه فضای سبز و توسعه اماکن گردشگری بسیار حائز اهمیت است، اجرا کند.

او با بیان اینکه اجرای این پروژه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار شده است، گفت: این قرارگاه مشاوران اجرای پروژه را انتخاب کرده است که فعالیت خود را آغاز می کنند.

قائم مقام شهردار تبریز تاکید کرد: در جلسه ای با استانداری آذربایجان شرقی مقرر شد از «میدان چایی» تا «سه راهی اهر» نیز جزو محدوده پارک بزرگ تبریز محسوب شود تا بتوانیم از پتانسیل های میدان چایی در زمینه گردشگری استفاده کنیم.

او اضافه کرد: همچنین در جلسه امرو پیشنهاد استفاده از محدوده سد ونیار در پارک بزرگ از سوی معاون محترم عمرانی استاندار مطرح و مقرر شد مشاورین این موضوع را بررسی کنند.

رسول موسایی با اشاره به تصویب تزریق 1500میلیاردتومان از سوی شهرداری تبریز برای اجرای پارک بزرگ تبریز در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر، گفت: مجموعه ای با عنوان توسعه شهر تبریز و توسعه پارک آذربایجان از امروز شروع به کار کرد و عهده دار پیگیری مباحث مرتبط با پارک بزرگ شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات