فراخوان ارسال آثار برای جشنواره ملی نقاشی آب/ نخستین گام...

فراخوان ارسال آثار برای جشنواره ملی نقاشی آب/ نخستین گام...

جشنواره ملی نقاشی آب که در نخستین گام همکاری وزارت نیرو و یونیسف برگزار می‌شود، برای آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، نخستین جشنواره ملی نقاشی آب با شعار محوری ارزش آب برای کودکان و نوجوانان (تا 18 سال) با همکاری یونیسف، وزارت نیرو و حمایت معنوی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وزرات نیرو این جشنواره را در راستای سند همکاری امضا شده میان این وزارتخانه با یونیسف که در اواخر خردادماه سال جاری به امضای طرفین رسید، به مرحله اجرا رسانده است.

در این سند همکاری، برنامه‌های فرهنگی در زمینه کار کودک و نوجوان همچون برگزاری جشنواره ملی و منطقه‌ای نقاشی آب، کارگاه آموزشی با محوریت مدیریت منابع آب و ظرفیت‌سازی برای رعایت هر چه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در ساخت تاسیسات آب و برق و پشتیبانی فنی برای ارتقای ظرفیت در مدیریت منابع آب برای همکاری دو طرفه تعریف شده است که این جشنواره نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

در فراخوان این جشنواره 6 محور آب و محیط زیست، آب و کشاورزی، آب و فرهنگ،سازگاری با کم آبی، باز چرخانی آب، کرونا، بهداشت و مصرف آب مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین در جشنواره ملی نقاشی آب، بخش ویژه آب و آینده‌ ما در راستای نگاه توسعه پایدار به منابع ارزشمند آب کشور و با هدف ایجاد حساسیت برای حفظ این میراث گرانبها برای آیندگان در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را از 15 مهر تا یکم دی‌ماه سال جاری از طریق لینک موجود در سایت جشنواره ملی نقاشی آب به آدرس https://f.moe.gov.ir ارسال کنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات