کاهش 85 درصدی شکایات از ناوگان تاکسیرانی/ 20  ...

کاهش 85 درصدی شکایات از ناوگان تاکسیرانی/ 20 ...

کاهش 85 درصدی شکایات از ناوگان تاکسیرانی/ 20 دستگاه تاکسی تویوتا وارد ناوگان تاکسیرانی فرودگاه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه پس از تغییرات مدیریتی در این سازمان شاهد اقدامات رو به جلویی هستیم، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که این فعالیت‌ها و تصمیمات موجب بهبود و تسهیل شرایط برای تاکسیرانان و رفاه حال شهروندان و زائران شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای فعالیت شورای پنجم با چالش فعالیت تاکسی‌های اینترنتی روبرو بودیم، گفت: ما باورمند به رسمیت شناختن این نوع سرویس‌دهی بودیم؛ به جای تعطیل کردن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، سازمان تاکسیرانی باید سال‌ها قبل به این عرصه ورود می‌کرد و مطابق با شرایط روز، به نیازهای شهروندان پاسخگویی می‌نمود.

بهاروند در ادامه افزود: براساس همین رویکرد و نگاه، فعالیت و همکاری تاکسی‌های تحت پوشش سازمان تاکسیرانی را بلامانع اعلام کردیم و این عزیزان می‌توانند با مجموعه‌هایی چون اسنپ، تپسی، 1880 و ... همکاری نمایند.

وی در حاشیه بازدید از تاکسی‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد نیز تصریح کرد: موضوع ساماندهی تاکسی‌ها در مبادی ورودی شهر مشهد همچون فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه گام‌های عملی هم در این راستا انجام شده که رضایت عمومی را به‌همراه داشته است.

عضو شورای شهر مشهد با اشاره به صدور قبض سفر برای راننده تاکسی و مسافر در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، گفت: در این قیض علاوه بر هزینه سفر، مسیر تردد و رسیدن به مقصد نیز قید شده که با راهنمایی راننده برای استفاده از کوتاهترین مسیر، موجب رضایت مسافر نیز می‌شود.

بهاروند افزود: با صدور این قبوض، میزان ثبت شکایات در اطراف حرم مطهر رضوی و مبادی ورودی 85 درصد کاهش یافته است.

وی در پایان از طی شدن فرآیندهای اداری برای ورود 20 دستگاه تاکسی تویوتا به ناوگان تاکسیرانی فرودگاه خبرداد و تصریح کرد: پس از نهایی شدن و ورود این دستگاه‌ها، تعرفه نیز به تصویب شورای شهر خواهد رسید تا بتوان از سرویس‌دهی آنها برای مسافران استفاده کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات