انتخاب اولین بانوی متخصص در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به عنوان...

برای نخستین بار یک بانو به عنوان عضو هیأت مدیره در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در رویکرد جدید وزارت نیرو بکارگیری بانوان توانمند و متخصص در پست های رده بالای مدیریتی و عضو هیات مدیره در حوزه ستادی و شرکت‌های عامل و تابعه این وزارت‎خانه به عنوان یک ساز و کار جدید تعریف شده است.

"رضا اردکانیان"وزیر نیرو، این رویه را بسیار ارزنده و تاثیرگذار دانسته و تاکید دارد اتفاق مبارکی است و قطعا مسیر را برای این که این قشر از نیروهای شایسته وزارت نیرو و صنعت آب و برق بتوانند در آینده بیش از پیش منشا اثر و خدمتگذاری باشند، باز خواهد کرد .

تقی زاده خامسی، رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، طی حکمی "فیروزه یحیی زاده مشهدی" را با 24 سال سابقه خدمت در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به عنوان عضو علی البدل هیأت مدیره منصوب کرد.

در این حکم آمده است: در اجرای مفاد بند"4" ماده (13) اساسنامه شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان رضوی و با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق مفید سرکار عالی برای مدت 2 سال به عنوان عضو علی البدل هیأت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان رضوی انتخاب می شوید.

وی برای فیروزه یحیی زاده از خداوند متعال توفیق روزافزون در انجام وظایف خطیر و مسئولیت‎های محوله و تحقق اهداف پیش بینی شده در اساسنامه شرکت مسئلت کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات