ارايه 40 خدمت كليدي به مشتركين به صورت غيرحضوري

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران،  مهندس كيوان فرح زاد مديرعامل اين شركت در خصوص ارايه خدمات غيرحضوري به مشتركين گفت:از آنجايي كه كاهش مراجعه حضوري براي دريافت خدمات ودر نهايت افزايش رضايت شهروندان در اولويت كاري شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران است ارايه خدمات غيرحضوري به مشتركين، در دستور كار همكاران قرار گرفت كه خوشبختانه 40 خدمت كليدي به صورت الكترونيكي و غير حضوري در حوزه خدمات مشتركين و بهره برداري اجرايي شد.

وي ادامه داد: در راستاي حفظ سلامت شهروندان گرامي و پيشگيري از شيوع بيماري كرونا با توسعه و بهبود كيفيت خدمات الكترونيكي اين شركت به مشتركين و مراجعين، ضمن حذف مراجعه حضوري براي دريافت خدمت، افزايش دسترس پذيري و امكان ارائه اطلاعات و خدمات نيز محقق شده است كه اين امر افزايش رضايت مشتركين را به دنبال دارد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران با بيان اين مطلب گفت: دراين پروژه با بررسي و تحليل لايه كسب وكار شركت هاي توزيع نيروي برق فهرست خدمات قابل ارائه به صورت الكترونيكي، شناسنامه هر خدمت، سامانه ها و وب سرويس هاي خدمات استخراج شده جهت تبادل اطلاعات، مدون شد كه اين خدمات از طريق پورتال شركت به آدرس, www.bargh-gmaz.ir ونرم افزار نسخه موبايلي خدمات غيرحضوري برق ايران قابل دسترسي است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات