گره گشایی از ۶۶ هزار مشکل شهری با پیگیری ۱۳۷ / رشد ۷۷ درصدی میانگین  ...

گره گشایی از ۶۶ هزار مشکل شهری با پیگیری ۱۳۷ / رشد ۷۷ درصدی میانگین ...

گره گشایی از ۶۶ هزار مشکل شهری با پیگیری ۱۳۷ / رشد ۷۷ درصدی میانگین روزانه درخواست های مردمی ۱۳۷ در نیمسال اول سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر، افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۴۷۹ هزار و ۷۳۷ ارتباط، از طریق درگاه های ده گانه موجود، میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی شهرداری برقرار شده است.
وی ادامه داد: از این میان، ۲۶۹ هزار و ۲۰۵ شهروند با ۱۳۷ تماس گرفته و درخواست های خود را مطرح و در مرحله بعد کارشناسان این مرکز، ۲۱۰ هزار و ۵۳۲ تماس با شهروندان جهت ارائه پاسخ درخواست هایشان، برقرار کرده اند.
رمضانی فرخد اضافه کرد: تحلیل آمار درخواست های مردمی ۱۳۷ در نیم سال نخست سال ۹۹ نشان از آن دارد که میانگین روزانه پیام های ثبت شده با افزایش ۷۷ درصدی نسبت به سال گذشته، به یک هزار و ۵۰۰ درخواست در روز رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: ۴۵ درصد درخواست های شهروندان، توسط کارشناسان مرکز ۱۳۷، در لحظه تماس، به صورت اطلاع رسانی و اقناع سازی شهروند، پاسخگویی و ۵۵ درصد از درخواست ها نیز برای پاسخگویی به مسئول مربوطه در شهرداری ارجاع داده شده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اضافه کرد: خوشبختانه در ۶ ماهه اول سال جاری، ۹۲ درصد از درخواست های مردمی طی ۷۲ ساعت پاسخگویی شده است و حدود ۶۶ درصد از درخواست ها یعنی ۶۵ هزار و ۷۱۲ مورد نیز انجام و مشکل شهروند حل شده است.
احمد رمضانی فرخد افزود: نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز و رفت و روب و شستشوی معابر، سه موضوع پر درخواست شهروندان از شهرداری در تماس ۱۳۷، در نیمسال نخست سال ۹۹ بوده است.
وی با اشاره به اینکه منطقه دو و سازمان اجتماعی فرهنگی، دارای بیشترین درخواست مردمی در میان مناطق و سازمان های شهرداری بوده اند، ادامه داد: حل مشکل شهروندان از طریق انجام درخواست آنان، در نیمسال نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۹ درصد افزایش یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات