راه مبارزه با فقر حرکتی در ایام کرونا انجام ورزش‌های هوازی است

راه مبارزه با فقر حرکتی در ایام کرونا انجام ورزش‌های هوازی است

▫️ حبیب الله حامدیان در برنامه پخش زنده« شهر زندگی» که همزمان با هفته تربیت بدنی و به همت فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی از صفحه اینستاگرامی این فرهنگ سرا و اهل کاشانم با موضوع فقر حرکتی در ایام کرونا پخش شد، این هفته را فرصت مناسبی برای بیان اهمیت ورزش، تحرک در سلامتی افراد جامعه و تبیین و تشریح فعالیت‌های ورزشی از سوی متولیان امر دانست.

▫️وی با بیان اینکه اکنون با افزایش شیوع کرونا، شاهد کم تحرکی و فقر حرکتی  در بین افراد مختلف جامعه هستیم از مردم خواست به منظور حفظ سلامت خود با انجام ورزش‌های هوازی و حرکات کششی، نسبت به انجام فعالیت‌های ورزشی در منزل اقدام کنند.

▫️کارشناس ورزش صدا و سیما با بیان اینکه صبح زمان انجام ورزش‌های همگانی بویژه پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های سبک است، اذعان کرد: به منظور حفظ سلامتی، تناسب اندام و آمادگی بدن هر فردی باید منطبق با سن و شرایط بدنی به ورزش بپردازد.

▫️حامدیان، مهم ترین اصل در ورزش را داشتن انگیزه دانست و گفت: در شرایط کرونا از فرصت پیش آمده باید با اراده ی محکم و نحو صحیح با پرداختن به اموری همچون ورزش کردن در خانه استفاده کرد و از انجام فعالیت‌های بدنی لذت برد .

▫️وی با بیان اینکه نوشیدنی مناسب در هنگام ورزش بسیار مهم است، گفت: باید سعی کرد هنگام ورزش کردن از آب استفاده و نیم ساعت بعد از ورزش کردن غذا خورد چرا که باعث نتیجه گیری بهتر از ورزش می‌شود.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات