آزادسازی حریم و بستر رودخانه آلوارس چایی بطول حدود ١ کیلومتر در...

رئیس اداره منابع آب شهرستان سرعین از آزادسازی یک کیلومتر طولی از بستر و حریم رودخانه آلوارس چایی در محدوده شهرستان سرعین خبر داد.

مهندس علیرضا حیدری گفت: در راستای حفاظت و صیانت از حریم رودخانه ها و در اجرای تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، حدود یک کیلومتر از بستر و حریم رودخانه آلوارس چایی واقع در داخل محدوده روستا آزادسازی گردید .

وی تصریح کرد: آلوارس چایی در محدوده داخل روستای آلوارس سابقا دخل و تصرفاتی داشت که پس از نقشه برداری حریم و بستر و تطبیق و صحت سنجی جهت اخذ سند تک برگی بستر به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سرعین ارائه و پس از پیگیریهای مستمر منجر به اخذ سند مذکور بنام شرکت آب منطقه ای اردبیل گردید.

مهندس حیدری اظهار داشت: این رودخانه پس از آزادسازی حریم و بستر با هماهنگی این اداره توسط دهیاری روستای مذکور بهسازی و ساماندهی خواهد شد.

وی در پایان افزود: با توجه به وظیفه حفظ و حراست از حد بستر رودخانه ها و مسیلها توسط ادارات منابع آب شهرستانها و در راستای اجرایی نمودن مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و عمل به وظایف ذاتی خود جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف جدید در بستر و حریم رودخانه های شهرستان جزو اولویتهای کاری شهرستان بوده و با پیگیری ها و حساسیت لازم از تصرف و تجاوز به حریم و بستر هر نوع منابع ابی شهرستان جلوگیری بعمل خواهد آمد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات