برگزاری ۱۷  برنامه ورزشی مختلف برای کارکنان این سازمان طی سال جاری

برگزاری ۱۷ برنامه ورزشی مختلف برای کارکنان این سازمان طی سال جاری

برگزاری ۱۷  برنامه ورزشی مختلف برای کارکنان این سازمان طی سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده بیان کرد: یکی از موفقیت‌های چشمگیر سازمان اتوبوسرانی در عرصه ورزش کوهنوردی به دست آمده است و در هفت ماهه سال جاری توانسته اند به چهار قله مرتفع (قله ۳۲۰۰ متری هزارمسجد، قله ۴۸۶۱ متری علم کوه، قله ۵۶۷۱ متری دماوند، قله ۳۰۸۰ متری شاه جهان (بام اسفراین) صعود کنند و همچنین در برنامه ای، این تیم کوهنوردی نسبت به پاکسازی ارتفاعات خلج اقدام کرده اند.
وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده، مسابقات مجازی با محوریت ورزش در خانه می باشد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ دوره برگزار شده و همکاران از طریق تهیه کلیپ در منزل در این مسابقات شرکت کرده اند.
حسینقلی زاده ادامه داد: در ۷ ماهه اول سال، مسابقات دریفت ترایک ( اتومبیل رانی)، پینت بال، تیر اندازی، دارت از دیگر رشته های ورزشی بوده که ویژه کارکنان سازمان برگزار شده است.
وی گفت: شرکت در همایش های دوچرخه سواری حوزه حمل و نقل ترافیک، پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت به کلیه همکاران سازمان، معرفی همکاران و خانواده (همسر و فرزند) جهت استفاده از سالن های ورزشی، در اختیارگذاشتن سالن های ورزشی جهت وقت تمرین رشته ورزشی فوتسال و والیبال همکاران، تهیه و توزیع البسه ورزشی برای همکارانی که در تمرینات و مسابقات حضور مستمر و فعال دارند از جمله اقدامات حوزه تربیت بدنی این سازمان بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات