تقدیر از حافظان قانون و مجریان رسالت مدیریت شهری

تقدیر از حافظان قانون و مجریان رسالت مدیریت شهری

تقدیر از حافظان قانون و مجریان رسالت مدیریت شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی، از سرگرد مهدی صالح مسئول اجرائیات و نیروهای زیر مجموعه مستقر در این سازمان با حضور جمعی از مدیران و معاونین تقدیر شد.
با توجه به مسئولیت های خطیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری از جمله حفظ قواعد و اصول بازارها و اصناف، اجرای درست قوانین مرتبط با بازارهای محلی، روز بازارها و شب بازارها و همچنین کنترل فعالیت و برنامه های اصناف خرد به منظور تامین نیازهای شهروندان و همچنین برقراری عدالت و امنیت شغلی در بین اصناف، واحد اجرائیات این سازمان دارای نقشی اثرگذار و مهم در اجرای این سیاست هاست.
مدیریت شهری مشهد بخشی از رسالت خود در حوزه امور شهروندی و خدمات و کسب و کار را که مرتبط با مشاغل شهری، بازارهای روز، تامین مایحتاج معیشتی شهروندان و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت روان سازی کسب و کار شهروندان بوده به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی سپرده است.
این سازمان نیز در شرح وظایف خود حوزه‌ های نظارتی اجرایی و سیاستگذاری را در بر می‌گیرد.
نظارت، پیشگیری و برخورد با تخلفات اصناف در موضوعات مختلف از جمله تبلیغات، تابلو های اطلاع رسانی، سد معبر و مواردی از این دست، برقراری انضباط در اصناف و معابر شهری، ایجاد امنیت در انواع بازارهای شهر از قبیل شب بازارها، روز بازارها، جمعه بازار ها و مسائلی از این دست که در شرح وظایف سازمان ساماندهی مشاغل شهری گنجانده شده نیازمند حضور و حمایت نیروهای انتظامی برای اجرای دقیق و درست و بدون کم و کاست قانون است؛ از این رو واحد اجرائیات سازمان دارای نقش کلیدی در اجرای این وظایف بوده است.

با این نگاه، اجراییات مستقر در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، در جهت تامین رضایت شهروندان و اجرای مفاد قانون حرکت می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات