سدنرماب برای آبگیری نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است/ حل...

سدنرماب برای آبگیری نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است/ حل...

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در مراسم افتتاحیه پروژه های متمرکز شرکت آب منطقه ای گلستان گفت:وضعیت آب شرب استان گلستان با 2 درصد آب سطحی و 98 درصد آب زیرزمینی نمی تواند ادامه پیدا کند و باید این موضوع مرتفع شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، مهندس تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب وآبفا در مراسم افتتاحیه پروژه های متمرکز شرکت آب منطقه ای گلستان در راستای هفته 25 پویش الف. ب . ایران در محل پروژه شبکه قره سو- زرین گل اظهار کرد: می توانیم بخشی از تامین آب شرب استان را از دریا وبخشی از سد نرماب که در حال ساخت است تامین نماییم.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که از سدنرماب انجام شد ، مشخص شد همه شرایط برای آبگیری سد نرماب در پایان اردیبهشت ماه فراهم شده است. وبه گفته شرکت آب منطقه ای گلستان، در سال جاری به 400 میلیارد اعتبار نیازاست که آن را تامین می کنیم. تا امروز 290 میلیارد تومان اعتبار این سد برای سال جاری فراهم شده است و موجود هست بخشی نقدی و بخشی اسناد که جمع بندی لازم برای این طرح در محل سد انجام شد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا افزود: طرح شبکه قره سو- زرین گل که امروز کلنگ آن به زمین زده شد، طرح  مهمی است که 92 میلیون یورو اعتبار آن عدد بسیار بزرگی است که  در معیشت و اشتغال این منطقه تاثیر گذار است.وی بیان کرد: پیمانکار طرح شرکت مهمی است که از برجستگان پیمانکاری کشور است و میتوان امیدوار بود که اجرای آن ظرف مدت معین به انجام برسد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات