2 پروژه صنعت آب استان گلستان افتتاح شد/ بهره‌برداری از...

2 پروژه صنعت آب استان گلستان افتتاح شد/ بهره‌برداری از...

دو پروژه صنعت آب استان گلستان با اعتبار 80.3 میلیارد تومان در قالب هفته بیست و پنجم پویش #هرهفته_الف_ب _ایران با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران ،قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا عصر امروز پنجشنبه در سفر به استان گلستان، پروژه ساماندهی، دیواره سازی، احداث سیلاب‌بر و لایروبی رودخانه‌ها و بازسازی شبکه سنجش هیدرومتری را طی 65 قرارداد با هدف اجرای 200 کیلومتر عملیات لایروبی و ساماندهی و تثبیت بستر و کاهش اثرات ناشی از سیل به بهره‌برداری رساند.

بر اساس این گزارش، همچنین پروژه مرمت ایستگاه‌های پمپاژ، سردهنه‌های تامین آب کشاورزی، تاسیسات آبی و بازسازی شبکه سنجش هیدرومتری با مرمت و بازسازی 13 ایستگاه سنجش آب‌های سطحی و تعداد 60 قرارداد با هدف مرمت و بازسازی تاسیسات سد، افزایش راندمان شبکه های آبیاری و زهکشی، کنترل ذخایر آبی و ارتقا سیستم سنجش آب‌های سطحی در راستای بهبود مدیریت منابع آب استان گلستان افتتاح شد.
این گزارش می‌افزاید، عملیات اجرایی این دو پروژه که توسط شرکت آب منطقه‌ای گلستان در سال گذشته آغاز شده بود، امروز به بهره‌برداری رسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات