31 درصد از مشترکان برق خانگی استان مرکزی، مشمول طرح ملی برق امید

31 درصد از مشترکان برق خانگی استان مرکزی، مشمول طرح ملی برق امید

به‌‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزرات نیرو (پاون)، "محمد اله داد" در حاشیه افتتاح دو پروژه برقی در شهرستان شازند، اظهار کرد: از اول آبان ماه طرح «برق امید» در سطح کشور اجرا شده که در این طرح مشترکان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند و از این میان بهای برق مصرفی گروه کم مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف یعنی به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
وی افزود: کم‌مصرف‌ها هم به مشترکانی اطلاق می‌شود که از مهرماه تا اردیبهشت ماه مصرف متوسط ماهانه انرژی برق آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت و برای ماه‌های گرم (خرداد تا شهریور) تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: خوش مصرف‌ها نیز مشترکانی هستند که در ماه‌های مهر تا اردیبهشت بین ۸۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت متوسط مصرفشان بوده و در چهار ماه دیگر سال متوسط مصرفشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت باشد و مشترکان پرمصرف نیز در ماه‌های گرم بالای ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌های سال بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف برق آن‌ها است.
به گفته اله داد، ۳۱درصد از مشترکان برق خانگی استان مرکزی مشمول  طرح ملی برق امید هستند.
وی افزود: ارتقای سطح خدمات، سرویس دهی مطلوب‌تر و افزایش رضایتمندی مشترکان از اولویت‌های کاری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات