اجراي پروژه سيم به كابل در سطح شهرهاي استان براي حفظ ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران، فرامرز سپري با اشاره به اجراي طرح سيم به كابل در سطح شهرهاي استان از انعقاد تفاهم نامه اجرايي اين طرح در هفته جاري با شهرداران استان مازندران خبرداد.
سپري در ادامه با اشاره به تعاملات في مابين شهرداري و توزيع برق به عنوان دستگاه هاي خدمات رسان، افزود؛ استفاده از طرح هاي نوين در بخش برق شهري بايد در اولويت باشد و توزيع برق مازندران در اين راستا از تمام ظرفيت هاي برنامه اي و اجرايي در جهت پيشرفت و آباداني شهرها استقبال خواهد كرد.
وي در ديدار با شهردار ساري گفت؛ حفاظت از پرندگان، بهبود مبلمان شهري، كاهش پيك مصرف، حذف شاخه زني درختان، جلوگيري از آسيب هاي زيست محيطي با كاهش ورود آلاينده ها و صرفه جويي در مصرف سوخت، بهبود ولتاژ و افزايش كيفيت برق تحويلي را از جمله مزاياي كابل هاي خودنگهدار برشمرد.
سپري با بيان اينكه در كابل هاي خودنگهدار امكان اخذ انشعاب غير مجاز به حداقل مي رسد اظهار كرد؛ صرفه جويي انرژي و كاهش تلفات فني و غيرفني كاهش خاموشي ها و افزايش ايمني از ديگر مزاياي كابل هاي خودنگهدار است.
وي در ادامه با اشاره به تعاملات في مابين شهرداري و توزيع برق به عنوان دستگاه خدمات رسان، افزود؛ استفاده از طرح هاي نوين در بخش برق شهري بايد در اولويت باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات