استفاده بیش از ۲۸ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۲ تبریز

استفاده بیش از ۲۸ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۲ تبریز

به گزارش شهریار، علیرضا نریمانی معاون فنی و عمرانی منطقه با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته توسط این معاونت، برای رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری و با هدف یکدست کردن شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه، در طول ۶ ماهه اول سال ۹۹ از ۲۸ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

وی افزود: در همین راستا چندین مسیر اصلی و فرعی تحت پوشش این منطقه اعم از خیابان بابائی ۱ و ۲، خیابان شهید صادقی ائل گلی و عطار نیشابوری، رمپ شمال شرقی افلاک نما و خیابان فردوس از مسیرهایی بشمار می آید که آسفالت ریزی اساسی شده است.

نریمانی انجام آسفالت پارکینگ پارک ائل گلی، کوی آشتاب ۱۷، کوی شقایق پرواز و کوچه های تابعه آن را از سایر مسیرهای عنوان کرد که در نهضت تسهیل عبور و مرور شهروندان آسفالت ریزی شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲، ادامه این فعالیت در مسیر عدالت شرقی کوی سهند، کوچه سوسن ماندانا، کوی داور و... نیز عملیاتی شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده و بر اساس بازدید از معابر منطقه عملیات آسفالت ریزی سایر مسیرها در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در راستای رفاه حال شهروندان همچنان تداوم خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات