تدام رسیدگی به شکایت‌های مردمی در اتوبوسرانی تبریز

تدام رسیدگی به شکایت‌های مردمی در اتوبوسرانی تبریز

به گزارش شهریار، ایمان غنی زاده پاسخگو بودن مسئولین را جزء شاخص‌های مهم هر سازمان دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی هم بر حفظ کرامت انسانی مراجعان و هم کرامت انسانی کارکنان تأکید دارد.

وی انتخاب افراد مسئول و باانگیزه در واحدرسیدگی به شکایات را مهم خواند و با برجسته خواندن کارنامه فعالیت‌های شرکت اتوبوسرانی در بحران کرونا گفت:  گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی در برخی اتوبوس های شهری رسیده بود که در اسرع وقت رسیدگی شده و امر نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و ناوگان اتوبوسرانی به طور مستمر در حال انجام است.

غنی زاده ضدعفونی مستمر و روزانه ناوگان و ایستگاه ها – الزام کارکنان اداری – تعمیرگاهی و رانندگان نسبت به استفاده از ماسک- ایجاد حفاظ جداکننده بین راننده و مسافران در اتوبوسها – فروش ماسک در باجه های شارژ کارت بلیت به قیمت مصوب دولتی – ابلاغ به بازرسین برای نظارت بر استفاده همشهریان از ماسک در ایستگاهها و داخل اتوبوسها، علامت گذاری صندلی اتوبوسها و نیز انجام آموزشهای مستمر به کارکنان و شهروندان در قالب ارسال پیامک – نصب تراکت- بنر و اطلاع رسانی صوتی در اتوبوسها جهت رعایت پروتکل های بهداشتی را از جمله اقدامات شرکت واحد در جهت جلوگیری از شیوع کرونا دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات