216 اثر به جشنواره پیام رحمت پیامبر اکرم (ص) ارسال شد

216 اثر به جشنواره پیام رحمت پیامبر اکرم (ص) ارسال شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: نخستین جشنواره شعر  پیام رحمت به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) از امروز به مدت سه روز برگزار و آثاربرتر از بین 216 اثر ارسالی معرفی می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده با تشکر از محمد میلانی، دبیر جشنواره به خاطر تلاشهای وی در برگزاری چنین جشنواره هایی اظهار کرد: نخستین جشنواره شعر  پیام رحمت به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) از امروز به مدت سه روز برگزار و نفرات برتر معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره بصورت مجازی برگزار می شود، افزود: با توجه به مدت زمان کمی که برای فراخوان در اختیار داشتیم استقبال بی نظیری از این جشنواره شده  و سطح کیفی آثار بالاست.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: دوازده اثر از ۲۱۶ اثر به دست رسیده از کشورهای ترکیه و آذربایجان است و ۴۰ درصد آثار از سوی بانوان به دستمان رسیده است , ضمن اینکه بیش از ۲۰ آثار توسط شاعرانی که توفیق شعرخوانی در محضر مقام معظم رهبری را داشته اند برایمان ارسال کرده اند و چنین استقبال کم نظیری در مدت زمان کوتاهی که برای فراخوانی در نظر گرفته بودیم، اتفاق خوبی است.

احمدزاده ادامه داد: دکتر ودود دوستی جز مفاخر برجسته ادبیات کشور و جناب مرتضی طوسی از شاعران نمونه کشورمان به ترتیب از شهرهای مراغه و تبریز داوران این جشنواره هستند که در سه مرحله اقدام به انتخاب نفرات برتر این جشنواره می کنند.

وی تصریح کرد: در مرحله نهایی ۳۰ نفر توسط داوران انتخاب می شوند که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۲ و ۱۳ آبان ماه) همزمان با شب ولادت و روز ولادت پیامبر مهربانی ها از ساعت ۲۰ با اجرای مراسم به صورت زنده جشنواره شعرخوانی و لایو شعرخوانی برگزار می شود و نفرات اول تا سوم این جشنواره توسط داوران و نفر چهارم که توسط مردم انتخاب می شود جوایز خود را دریافت می کنند.

احمدزاده خاطرنشان کرد : جوایز نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب ۲۰ , ۱۰ و ۵ میلیون ریال و جایزه اثر برگزیده که از سوی مردم انتخاب می شود ۲۰ میلیون ریال است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات