شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری

شفافیت اداری و کاهش مراجعات حضوری از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه پنج ارومیه در نشست بررسی سامانه شهروندسپاری در منطقه پنج شهرداری ارومیه گفت: یکی از مهم ترین اهداف این سامانه ، کاهش مراجعات حضوری جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج ارومیه؛ نشست آسیب شناسی اجرای  سامانه شهروندسپاری با حضور داریوش نوری شهردار منطقه پنج، یاسر اسدپور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.

داریوش نوری  در این نشست گفت:  با استناد به  بیانات مقام معظم رهبری در  بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و خدمات غیرحضوری  ضروری است به بیانات ایشان جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به انتخاب شهرداری منطقه پنج ارومیه به عنوان پایلوت اجرای سامانه شهروندسپاری افزود: در این نشست خدمات غیر حضوری در ایام شیوع کرونا و ضرورت کاهش حضور شهروندان در اماکن شهرداری و  مسائل و چالش های این مهم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه پنج ارومیه ادامه داد: از مهم ترین اهداف سامانه شهروندسپاری، کاهش مراجعات حضوری در جهت حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری است.

نوری خاطر نشان کرد: کاهش ترددهای شهری و ترافیک، کاهش آلودگی هوا، شفافیت و تسهیل فرآیندهای اداری شهرداری و کمک به فاصله گذاری اجتماعی مواردی است که در این نشست  با عنوان نقاط قوت سامانه شهروندسپاری مطرح شد.

وی تاکید کرد: تلاش برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر، ترغیب شهروندان به استفاده از سامانه شهروندسپاری و ارائه آموزش به شهروندان  از جمله  مباحثی است که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات