آغاز فاز دوم بهسازی خیابان میرعماد و میدان علامه فیض

آغاز فاز دوم بهسازی خیابان میرعماد و میدان علامه فیض

مرتضی حلاج باشی در گفتگو با برنامه #صبح_سیلک معضل ترافیک و آلودگی های زیست محیطی معابر مجاور بازار بزرگ را برشمرد و تصریح کرد: مسیرهای پرتردد  در بافت مرکزی شهر مانند خیابان میرعماد، رضا عباسی و باب الحوائج با ترافیک و تداخل عبور و مرور خودروها و عابرین پیاده مشکلات زیادی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است.

▫️وی هدف از اجرای پروژه بهسازی این محورها را حذف خودرومحوری و ترویج فرهنگ پیاده روی دانست و اذعان کرد: در پروژه بهسازی خیابان میرعماد سعی شده تا مسیری جذاب و ایمن  برای پیاده روی اقشار مختلف و مراجعین روزانه به بنگاه های اقتصادی و اصناف فراهم شود.

▫️حلاج باشی در ادامه از بهسازی معابر بافت تاریخی محدوده بلوار نماز و خیابان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت:
بدنه سازی و کفسازی معابر بافت تاریخی در خیابان های امیریه، امام خمینی(ره) و بلوار نماز در محدوده حدفاصل بازارچه سردار تا زیارت حبیب ابن موسی(ع) و حدفاصل گذرهای میدان امیر و گذرهای سرازیره تا گذر محله و زیارت عباس آباد و...حال انجام است.

▫️وی مساحت اجرای کف فرش معابر این پروژه را 7هزارمترمربع عنوان کرد و تصریح کرد: این پروژه با مساحت  12 هزار مترمربع بدنه سازی با اعتباری بالغ 20 میلیارد ریال در حال انجام است.

▫️معاون عمران و ترافیک منطقه یک شهرداری ضرورت افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در سطح منطقه را تاکید و از احداث فرهنگسرا در محدوده چهارراه امیریه خبر داد و گفت: این فرهنگسرا شامل سالن اجتماعات 80 نفره، کتابخانه، کارگاه و گالری با مساحتی حدود 700 مترمربع و اعتباری بالغ بر 13 میلیون ریال از اعتبارات مصوب سال 99 احداث می شود.

منبع خبر

شهرداری کاشان

شهرداری کاشان

شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

    نظرات