حدود ۷۲ هزار متر مربع از املاک در سال جاری آزادسازی شد

حدود ۷۲ هزار متر مربع از املاک در سال جاری آزادسازی شد

جابر سلطانی در گفتگو با برنامه صبح سیلک با بیان انجام گرفتن آزادسازی‌ها بر اساس طرح تفصیلی و بودجه سالانه تصریح کرد: آزادسازی املاک در کوی آیت‌الله مدنی(ره)، اطراف زیارت حبیب‌بن‌موسی(ع)، محدوده زیارت پنچه‌شاه، کوی شهید الماسی، محله سرفره و … بخشی از آزادسازی‌ها در منطقه یک شهرداری است.

▫️وی افزود: آزادسازی در خیابان‌های شهید قسمت‌کننده، ۱۴ معصوم، شهید مصطفی خمینی(ره)، ابتدای محور امیرکبیر، شبکه ۱۸ متری حدفاصل کوی قدمگاه، کوی روشن، بخشی از املاک مسیر اجرای پروژه زیرگذر و شبکه ۴۵ متری حدفاصل بلوار شهید معمار تا نوش آباد از مهم‌ترین پروژه‌های آزادسازی املاک در محدوده منطقه دو شهرداری است.

▫️سلطانی آزادسازی املاک در محدوده خدماتی منطقه سه شهرداری را شامل بخشی از محور امیرکبیر برشمرد و ادامه داد: محدوده‌هایی مثل کوی سلمان فارسی، خیابان شهیدان بخشی، خیابان زیارت لتحر، کوی تشکری در خیابان آیت‌الله سعیدی و انتهای کوی شهید چکبر، نمونه‌هایی از پروژه‌های آزادسازی معابر در منطقه سه است که بخش بزرگی از آن انجام شده و نیازمند اصلاح بودجه است.

▫️به گفته مدیر املاک و مستغلات شهرداری کاشان انجام پروژه‌های آزادسازی در بلوار شهیدان کشمشی، فین بزرگ، محله حیدری، چهارباغ و اطراف باغ جهانی فین بخش مهمی از این نوع فعالیت‌ها در منطقه چهار شهرداری بوده است.

▫️سلطانی با اشاره به حجم بالای پروژه‌های آزادسازی در منطقه پنج شهرداری، تصریح کرد: پروژه‌های آزادسازی در نواحی خزاق و طاهرآباد، بلوارهای اردهال، حرم و فرزانه تقریباً تکمیل شده و تمامی توافق‌نامه‌های املاک مسیر اجرای پروژه زیرگذر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بلوار قطب راوندی نیز نوشته شده و تخریب چند ملک باقیمانده در این مسیر هم در حال انجام است.

منبع خبر

شهرداری کاشان

شهرداری کاشان

شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

    نظرات