ایجاد اولین پد پالگرد در منطقه پنج

ایجاد اولین پد پالگرد در منطقه پنج

ایجاد اولین پد بالگرد در منطقه پنج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید اکلملی در مراسم افتتاحیه خانه های دوام ثامن و ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: با وجود اینکه خوشبختانه تا به امروز حادثه بزرگی را در این شهر تجربه نکرده ایم اما یکی از دغدغه های بنده؛ بحث امداد و نجات در شرایط بحرانی شهر مشهد است زیرا ما در دومین کلان شهر کشور زندگی می کنیم.
وی افزود: در کلان شهری مانند مشهد با بحران های آبشاری مواجه خواهیم بود که موجب انفجار، آب گرفتگی ها، فرونشست ها و فروچاله های خواهد شد که این موضوع می تواند تاثیر به سزایی در امداد رسانی و میزان تلفات داشته باشد.
رییس گروه پدافند غیر عامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد بیان کرد: در کلان شهری مانند مشهد و تهران حداقل زمان امداد رسانی از یک منطقه به منطقه دیگر ۴۸ ساعت است که بسیار تکان دهنده است و مدت زمان رسیدن امداد از اطراف شهر به سمت داخل هسته مرکزی، ده ها روز است و این به قیمت از دست دادن فرصت ها است و این موضوع مطالعات برآورد شده است.
اکلملی خاطرنشان کرد: امروز با تلاش های انجام شده اولین پد بالگرد در منطقه پنج ایجاد شد که امیدواریم مقدمه ای برای ایجاد پد بالگرد در پایانه مسافربری شهر مشهد و سایر مناطق شهرداری مشهد باشد. همچنین امروز خانه های دوام و ایمنی در مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد، افتتاح شد چرا که همیشه یکی از مشکلات ما برای مانور و آموزش، نبود تجهیزات مورد نیاز بود که امروز کلیه تجهیزات مورد نیاز تهیه و در خانه های دوام ثامن مستقر شد.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات