هشدار به شهروندان و توصیه به ماندن در منزل توسط آتش نشانان

هشدار به شهروندان و توصیه به ماندن در منزل توسط آتش نشانان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: از ابتدای ورود ویروس کرونا به شهر،آتش نشانان این سازمان  نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا پرداخته وضدعفونی کردن خیابان ها و معابر اصلی و پرتردد شهر هرشب انجام شد.

موسی خانی افزود: مدتی نیز ضدعفونی بیمارستان ها بر عهده این سازمان بود که طبق برنامه انجام شد و در حال حاضر نیز ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و ایستگاههای اتوبوس به طور مداوم انجام می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته و براساس دستور شهردار رئیس ستاد کرونای شهرداری در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص آمران رعایت پروتکل های بهداشتی،خودروهای این سازمان با حضور در سطح شهر و ترغیب شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و ماندن در خانه اقدام کرده اند.

موسی خانی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی شهروندان از ابتلاء به این بیماری و بر اساس ظرفیتها و امکانات موجود، تمهیدات لازم در جهت مقابله با کرونا ویروس اندیشیده شده است،سازمان آتش نشانی نیز علاوه بر مسئولیت های ذاتی خود ازجمله نجات جان و مال مردم درخصوص کاهش چشمگیر همگیری ویروس کرونا همکاری همه جانبه با ستاد کرونای استان و شهرستان را داشته و تلاش می کند خدمات شایسته ای در این حوزه نیز به شهروندان ارائه دهد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات