دیدار سرپرست موسسه مالی و اعتباری نور استان با مدیرعامل شرکت آب...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان؛علیرضا حیدری،سرپرست موسسه مالی و اعتباری نور استان با مهندس اسماعیل افشاری، مدیرعامل این شرکت دیدار و ضمن معرفی خدمات موسسه اعتباری نور با بیان مطالبی در خصوص خدمات متقابل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حیدری، در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزشمند شرکت آب منطقه ای زنجان در استان برای تامین آب پایدار ،گفت: دیدگاه مدیران ارشد موسسه مالی و اعتباری به شرکت های صنعت آب و برق وزارت نیرو، نگاه خاص و ویژه ای است.

مهندس افشاری،نیز در این دیدار ضمن تشریح وضعیت آبی استان و رسالت آب منطقه ای در حفاظت از منابع آب سطحی و زیرزمینی ، با تاکید به صنعت سد سازی در استان ،به اعطای وام قرض الحسنه با شرایط ویژه به پیمانکاران و همچنین همکاران این شرکت اشاره کردو اظهار داشت: ارتباط و تعاملات سازنده این دو مجموعه می تواند گره گشای برخی چالشهای مالی باشد.

مهندس حسین مهدی نژاد،معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی این شرکت نیز بر نصب دستگاه ATM در محوطه شرکت آب منطقه ای زنجان تاکید کرد و گفت:در فرآیند تعامل و همکاری با موسسه مالی و اعتباری نور انتظار هم افزایی و همکاری هرچه بیشتر را داریم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات