شروع اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در شرق تبریز

شروع اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در شرق تبریز

به گزارش شهریار، میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه پنج در این رابطه گفت: شهرداری تبریزبا احساس وظیفه و با تمام امکانات به کمک جامعه پزشکی کشور آمده است.

وی در ادامه افزود: به مدت یک ماه و تا ۲۰ آذرتمامی امکانات خود را در جهت کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا قرار داده ایم. وی در این رابطه اظهار داشت:  اقدامات فرهنگی و ارشادی نظیر هشدارهای صوتی، بهره‌گیری از فضای تبلیغات محیطی شهر، پخش آژیر خطر و راه‌اندازی گشت‌های ارشادی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است. شهردار منطقه همچنین به پخش آژیر خطر در محلات سطح حوزه اشاره نمود و این اقدام را عاملی برای افزایش حساسیت جامعه نسبت به شیوع این بیماری دانست و گفت : معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه پنج اقدام به جمع آوری دست فروشان  و سد معبر کنندگان معابر کردند.

نساج با بیان اینکه ساعت فعالیت برخی صنوف طبق اعلام ستاد ملی کرونا تا ساعت ۱۸ تعیین شده گفت: از طریق پیام های ارشادی و فرهنگی از اصناف و کسبه مشمول این طرح خواسته شده از ساعت ۱۸ به بعد اقدام به تعطیلی مغازه ها کنند.

وی در پایان همچنین از شروع گندزدایی و ضد عفونی معابر توسط اکیپ های خدمات شهری این منطقه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اعمال برخی محدودیت ها شاهد کاهش تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا درهفته های آتی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات