بازار صنایع دستی و مصنوعات هنری، بازار بسیار  ...

بازار صنایع دستی و مصنوعات هنری، بازار بسیار ...

بازار صنایع دستی و مصنوعات هنری را بازار بسیار پرزمینه و گسترده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی، در حاشیه بازدید از اولین جمعه‌بازار پیشه‌های هنری با بیان اینکه طرح حمایت از مشاغل خرد و خانگی در سال 98 به تصویب شورای شهر رسید و کارگروهی نیز با همین محوریت ذیل کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شکل گرفت، اظهارکرد: بازارچه عرضه محصولات هنری و صنایع دستی یکی از نیازهای مبرم شهر مشهد، در جهت حمایت از هنرمندان و افرادی است که صنایع دستی را در منازل خود تولید می‌نمایند.

نوروزی در ادامه گفت: آغاز بسیار خوبی را شاهد هستیم و امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که شاهد استمرار چنین بازارچه‌هایی باشیم.

وی بازار صنایع دستی و مصنوعات هنری را بازار بسیار پرزمینه و گسترده دانست و افزود: طرح حمایت از مشاغل خرد و خانگی که شهرداری اجرایی کرده، دنیای وسیعی برای کار و اشتغال است؛ به ویژه برای توانمندسازی ساکنان مناطق کم‌برخوردار و کم‌درآمد که با آموزش‌های کوتاه‌مدت زمینه کار و فعالیت اقتصادی برای ایشان فراهم آید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه زنجیره بین تولیدکننده و بازار مصرف نیازمند حلقه واسط قوی‌تری است، گفت: این حلقه واسط باید بتواند زمینه فروش محصولات در مکان‌های مشخص و دائمی و نیز فضای مجازی را فراهم آورد.

نوروزی در پایان اظهارکرد: به آینده فعالیت‌های این‌چنینی بسیار امیدوار هستم و می‌تواند ادامه‌دار باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات