۲۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی "بوشیگان" استان بوشهر تخصیص یافت

۲۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی "بوشیگان" استان بوشهر تخصیص یافت

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عبدالحمید حمزه‌پور" منبع تامین آب تصفیه‌خانه بوشیگان را رودخانه شاپور دانست و افزود: بهره‌برداری مستمر و گذشت زمان سبب مستهلک شدن اجزای اصلی تصفیه‌خانه شده به صورتی که سالیان گذشته بر روی میزان خروجی آب تصفیه شده تاثیرگذار بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح بهسازی و ارتقای تصفیه‌خانه بوشیگان خبر داد و گفت: اجرای این طرح با 2 رویکرد اساسی افزایش ظرفیت تصفیه آب و بهبود کیفیت، در دستور کار قرار گرفته است.
حمزه‌پور با بیان اینکه این پروژه در 2 فاز ساخت آبگیر و بازسازی تصفیه‌خانه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ساخت آبگیر تصفیه‌خانه بوشیگان با دیدگاه مدیریت کیفیت و کمیت آب ورودی تصفیه خانه در مدت زمان 12 ماه اجرا و با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال در مرحله عقد قرارداد است.
وی از ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان خبر داد و افزود: ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه بوشیگان برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب در مدت زمان 24 ماه اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان با اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال در حال انجام است، گفت: این طرح از ابتدای سال جاری آغاز شده و اکنون دارای 43 درصد پیشرفت فیزیکی است.
حمزه‌پور تصریح کرد: در مجموع برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب تصفیه‌خانه بوشیگان 210 میلیارد ریال اختصاص یافته است که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز در مجموع ظرف مدت 24 ماه تکمیل خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات