دیدار مدیر امورمنابع آب شهرستان خدابنده با مدیر جهاد کشاورزی این...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مهندس کریم خدایی مدیر امورمنابع آب شهرستان خدابنده ظهر امروز یکشنبه 2 آذرماه در دیدار با مهندس اکبر طیبی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در خصوص تعامل دوجانبه در راستای حفاظت و صیانت از منابع آب زیرزمینی و بالا بردن راندمان کشاورزی در این منطقه،گفتگو کرد.

در این دیدار ، خدایی ضمن قدردانی ازمدیریت جهادکشاورزی در آموزش کشاورزان برای کاشت محصولات با راندمان بالا، مکانیزه نمودن زمین های کشاورزی آبی برای صیانت و صرفه جویی در منابع آب زیرزمینی تصریح کرد: نسل های آینده کوتاهی ها و سهل انگاری های ما را در نگهداری و صرفه جویی در منابع خدادادی قابل توجیه نخواهند دانست.

در ادامه، طیبی با اشاره به تامین 60 درصدی گندم استان زنجان توسط شهرستان خدابنده،عنوان داشت: تغییر الگوی کشت از برنامه های اصلی جهادکشاورزی این شهرستان است و این موضوع دلایل و توجیهات خاص خود را دارد که وظیفه اداره ترویج جهادکشاورزی را سنگین تر می کند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خدابنده،بر حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی این شهرستان تاکید کرد و افزود: در جلوگیری از تخلفات آبی این منطقه از هیچ کمکی به امورمنابع آب خدابنده دریغ نخوایم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات