مدیریت شهری مشهد، درکنار سایر دستگاه‌ها، آماده  ...

مدیریت شهری مشهد، درکنار سایر دستگاه‌ها، آماده ...

مدیریت شهری مشهد، درکنار سایر دستگاه‌های اجرایی، آماده حمایت از کارگران است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شهناز رمارم در حاشیه نشست صمیمی که با تشکل‌های کارگری استان داشت، اظهارکرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی و موج جدید تعطیلی فعالیت‌های مختلف، شورای شهر و مدیریت شهری مشهد براساس مسئولیت‌ اجتماعی خود، رسیدگی به وضعیت کارگران روزمزد را در دستورکار خود قرار داده است.

وی افزود: برهمین اساس، امروز از تشکل‌های کارگری استان دعوت کردیم تا با مشورت و هم‌اندیشی آنها ضرورت‌های لازم را احصا کنیم و نوع و نحوه حمایت از کارگران مشخص شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه شورای شهر مشهد در حد وسع و بضاعت خود، با کمک تشکل‌های کارگری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنها نسبت به حل مسائل و مشکلات کارگران اقدام خواهد کرد، گفت: این برنامه حمایتی در ادامه اقدامات ماندگار دیگری چون پویش اطعام ماندگار و ساماندهی کارگران ساختمانی است.

رمارم خاطرنشان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها با مشارکت و همدلی و دغدغه‌مندی، در دوره جدید محدودیت‌ها، با مدیریت مناسب، بتوانند حمایت لازم را از قشر کارگر داشته باشند و از تلخی این روزهای آنها کاسته شود.

وی در پایان گفت: مدیریت شهری مشهد هم همچون گذشته در تعامل با تشکل‌های مدنی کارگری به موضوع ورود خواهد کرد چراکه این تشکل‌ها، نگاه تخصصی‌تری به عرصه فعالیتی خود دارند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات