تاثیر مثبت پیوند پایگاه های بسیج با دفاتر تسهیل گری در توسعه محلات

تاثیر مثبت پیوند پایگاه های بسیج با دفاتر تسهیل گری در توسعه محلات

 تاثیر مثبت پیوند پایگاه های بسیج با دفاتر تسهیل گری در توسعه محلات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی هم زمان با هفته بسیج در بازدید از دفاتر تسهیل گری، گفت: اتفاقات خوبی از سوی دفاتر تسهیل گری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهی شهری در حوزه احیا و نوسازی بافت های فرسوده را شاهد هستیم.
وی افزود: اقدامات دفاتر تسهیل گری در راستای جلب مشارکت مردم و تدوین پروژه های مناسب جهت بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده محلات هدف و بازگشایی معابر مناطق کم برخوردار قابل توجه است.
حسامی با بیان اینکه اتفاق مبارک و خوبی که در راه اندازی دفاتر تسهیل گری شاهد آن هستیم برقراری ارتباط و پیوند قابل توجه این دفاتر با مساجد و پایگاه های بسیج محلات است اظهارکرد: این پیوند تاثیرگذاری اقدامات را دو چندان کرده است.
وی تصریح کرد: اکنون شرایط اقتصادی از وضعیت مناسبی ندارد لذا باید دست به دست هم داده و با مردم محوری، مردم باوری و مردم یاوری که در برنامه های دفاتر تسهیل گری مشاهده می شود، مشکلات مناطق کم برخوردار را کاهش داده و شاهد توسعه این محلات باشیم.
فرمانده حوزه مقاوت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات حلقه اتصال میان مردم و مدیریت شهری است و ساکنان محلات مشکلات خود را در رابطه با موضوعات شهری به دفاتر اعلام می کنند تا این مشکلات از طریق این دفاتر،بسیج، هیئت امنای مساجد و شورای اجتماعی محلات به مدیریت شهری منتقل و برای رفع آن از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری برنامه ریزی شود که این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات