بازدید معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه از قرارگاه حافظان سلامت

هم‌زمان با موج سوم شیوع ویروس کرونا، قرارگاه حافظان سلامت در راستای غربال گیری و مقابله با ویروس کرونا به همت ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شهرستان و با همکاری و پشتیبانی شهرداری مبارکه شروع به کارکرد.

به گزارش  پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛ سعید باقری ، معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه در بازدید از  قرارگاه مرکزی حافظان سلامت گفت: با توجه مصوبات ستاد مدیریت کرونا شهرستان ، آماده‌سازی فضا و زیر ساخت‌های لازم برای راه‌اندازی قرارگاه مرکزی حافظان سلامت به همت مجموعه شهرداری مبارکه صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه به‌ عنوان، مركز پشتيباني و اداری پایگاه‌های سلامت در حالت آماده‌باش جهت خدمت‌رسانی است گفت: مجموعه‌ی مديريت شهري مبارکه با مشارکت در این طرح تلاش دارد تا در كنار ستاد مدیریت کرونا شهرستان و سایر دستگاه‌ها، با کلیه ظرفیت و توان لازم در حفظ سلامت شهروندان تأثیرگذار باشد.

باقری هدف از راه‌اندازی این قرارگاه را بسیج حداکثری امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت: این قرارگاه‌ها می‌تواند مدیریت بیماری را به درون جامعه و اقناع‌سازی مردم و آموزش عمومی منجر کند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: در این قرارگاه جهادی  خدمات و پشتیبانی لازم به 7 پایگاه محلی با بیش از 80  نیروی انسانی ارائه می‌شود .

وی افزود: با توجه به اینکه بهداشت و سلامت یکی از ارکان مهم در جامعه محسوب می‌شود و اگر مورد تهاجم قرار گیرد پیشرفت و تعالی جامعه با آسیب مواجه خواهد شد، لذا حمایت از این قرارگاه یک امر ضروری است تا بتوانیم با مشارکت و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های مسئول و نقش‌آفرینی مردم در راستای صیانت از سلامت  شهروندان گام برداریم.

  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید
  • برای بزرگ نمایی کلیک کنید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات