برنامه محوری پایگاه بسیج شهرداری عامل کسب عنوان برتر در استان اصفهان

برنامه محوری پایگاه بسیج شهرداری عامل کسب عنوان برتر در استان اصفهان


مهدی نادعلی با اشاره به انتخاب پایگاه بسیج شهرداری به عنوان پایگاه برتر بسیج کارمندی در جشنواره مالک اشتر بیان کرد: هدف از این جشنواره، معرفی رده های مختلف فرماندهی، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد هم سویی و... بوده است.

▫️وی، به برنامه های مختلف پایگاه بسیج شهرداری در طول سال اشاره و عنوان کرد: برنامه‎های کارگاهی با موضوع خانواده به صورت ماهیانه توسط این پایگاه با همکاری معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج برگزار می شود.

▫️فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای 15 خرداد شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: در مناسبت های ملی مذهبی نیز فضاسازی شهری بامحوریت پایگاه بسیج و در شورایی با حضور سازمان های شهرداری به منظور استفاده از ظرفیت های آنان تصمیم گیری و اقدام می شود.

▫️به گفته وی جلسات ملاقات با خانواده های شهدا به صورت هفتگی و جشنواره های قرآنی هم از دیگر برنامه های پایگاه است.

▫️نادعلی با یادآوری اینکه حوزه بسیج ادارات شهرستان در راستای مقابله با کرونا در سال گذشته با تشکیل جلساتی، قرارگاهی با مسئولیت پایگاه شهدای 15 خرداد تشکیل داد گفت: در این قرارگاه از ظرفیت مجموعه بزرگ شهرداری و کمک های آن ها برای ریشه کنی کرونا استفاده شد.

▫️وی اضافه کرد: پایگاه بسیج شهرداری با کانون های فرهنگی و پایگاه های شهری برای ضدعفونی معابر با تهیه امکاناتی مثل کلر و آب همکاری می کرد؛ توزیع ماسک های رایگان و ارزان قیمت هم از کارهایی بود که در اختیار کانون های فرهنگی و خانواده های کم بضاعت قرار گرفت.

▫️نادعلی افزود: در زمان شیوع کرونا پایگاه با همکاری نیروهای بسیجی و طلاب برای همکاری با دارالسلام نیروی راننده و تغسیل تامین کرد و امکانات و تجهیزات ضدعفونی از طریق قرارگاه ها در اختیار ادارات قرار می گرفت.

▫️وی ادامه داد: در تهیه و توزیع مواد بهداشتی و غذایی برای خانواده های کم بضاعت با کمک خیرین و مشارکت قرارگاه های اجتماعی فعالیت های قابل توجهی انجام شد.
نادعلی با اشاره به اجرای طرح غربال گری توسط بسیجیان ادارات گفت: پایگاه بسیج شهرداری هم سعی کرد در بحث اطلاع رسانی و آموزش مشارکت خودش را داشته باشد و در حال حاضر هم همین طرح ها مثل توزیع رایگان ماسک در هفته بسیج انجام می شود.

▫️وی تأکید کرد: پایگاه بسیج شهرداری با رویکرد اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و... فعالیت می کند و برنامه محور است و اگر لازم باشد در برنامه های دفاعی و رزمی هم حضور پیدا می کند؛ این حضور و مشارکت و پشتیبانی با رده های مختلف بود که منجر به انتخاب به عنوان پایگاه نمونه استانی شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات