93 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار می‌شوند

93 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار می‌شوند

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "داود راهزادی" در حاشیه بازدید از پروژه برق‌رسانی روستای "اسلام آباد تیموری باشت" در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی برق‌رسانی به 93 خانوار در 11 روستای این استان هم اکنون شروع شده و ما امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه این روستاها در شهرستان‌های باشت، بویراحمد، چُرام و کهگیلویه واقع شده است، اظهار داشت: پنج روستا در شهرستان باشت، سه روستا در شهرستان بویراحمد، 2 روستا در شهرستان چُرام و یک روستا در شهرستان باشت در آینده نزدیک از نعمت برق پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای اسلام آباد تیموری باشت، دره بید جوکار بویراحمد، آب کنارون چرام و دره گرده کهگیلویه، مهمترین روستاهایی هستند که شبکه های برق به‌زودی در آنها احداث و روستانشینان دارای نعمت برق می‌شوند.

راهزادی، اعتبار اعلام شده برای برق‌رسانی به 11 روستای عنوان شده را حدود 35 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: پراکندگی، سخت گذری، معارضات محلی، نبود محورهای مواصلاتی مناسب، پوشش‌های جنگلی و کوهستانی بودن از مهمترین مشکلات موجود برای برق‌رسانی به این روستاهاست.

وی گفت: هم اکنون هزار و 775 روستا با جمعیت خانواری حدود 60 هزار خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات