تماس ۴۰ هزار شهروند با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ / افزایش ۷۱ درصدی تماس ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر، افزود: در آبان ماه سال جاری، مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، دریافت کننده درخواست های ۳۹ هزار و ۷۶۳ شهروند از طریق درگاه های ده گانه این مرکز بود که ۱۵ هزار و ۴۳۳ تماس متقابل از سوی کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز نیز در ماه گذشته با شهروندان جهت اعلام پاسخ درخواست هایشان برقرار شده است.
وی با اشاره به اینکه برقراری ۵۵ هزار و ۱۹۶ ارتباط میان شهروندان و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، منجر به پنج میلیون و ۲۶۴ هزار و ۷۸ ثانیه مکالمه شده است، خاطرنشان کرد: ۷۶ درصد از درخواست های قابل پیگیری شهروندان یعنی ۷ هزار و ۷۴۲ مشکل ریز و درشت شهری در آبان ماه با پیگیری ۱۳۷ و توسط واحدهای اجرایی شهرداری حل شده است.
۵ میلیون ثانیه مکالمه شهروندان با کارشناسان ۱۳۷ در آبان ماه ۹۹
رمضانی فرخد ادامه داد: در آبان ماه سال گذشته، ۲۳ هزار و ۲۵۱ شهروند با مرکز ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده بودند که آمارها حکایت از افزایش ۷۱ درصدی تماس های مردمی با ۱۳۷ در آبان ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
وی با اشاره به اینکه ۹۴ درصد از درخواست های مردمی در این ماه در بازه زمانی ۷۲ ساعته، پاسخگویی شده است، ادامه داد: ۲۴ هزار شهروند که درخواست اطلاع رسانی در خصوص خدمات مجموعه های مختلف شهرداری، آگاه سازی در خصوص آلودگی صوتی ناشی از ساخت و سازها، اطلاع رسانی از زمان حضور شهرداران و اعضای شورای شهر در مرکز ۱۳۷ و خدمات شهرداری به علت شیوع کرونا را داشتند نیز در لحظه تماس، راهنمایی و اقناع سازی شدند.
نظارت بر ساخت و سازها، همچنان در صدر درخواست های مردمی از مدیریت شهری
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پرتکرارترین درخواست های شهروندان در آبان ماه سال گذشته از شهرداری در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، نظارت بر ساخت و سازها، آسفالت معابر و رفت و روب و نظافت بوده است که اولویت این درخواست ها در سال جاری، با باقی ماندن نظارت بر ساخت و سازها در رتبه اول، رسیدن رفت و روب و شستشوی معابر به رتبه دوم و نشستن توسعه و نگهداری فضای سبز در رتبه سوم، تغییر یافته است.
رمضانی فرخد اضافه کرد: بیشترین تعداد درخواست های مردمی در میان مناطق شهرداری مربوط به مناطق دو، سه و ۱۰ و در میان سازمان های نیز مربوط به سازمان های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و حمل و نقل و ترافیک بوده است.
نظرات