شهردار یزد بر لزوم تقویت،...

شهردار یزد بر لزوم تقویت،...

در مراسمی با حضور شهردار شهر جهانی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج مرکزی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری یزد، تعداد 50 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – در راستای کمک و رزمایش مؤمنانه و اجرا کردن منویات مقام معظم رهبری، تعداد 50 بسته معیشتی با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری یزد، جمع آوری، بسته بندی و توزیع شد.

جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی در این مراسم که سرهنگ دشت آبادی جانشین ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد و محجوب زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری یزد نیز حضور داشتند ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه امروز نقش بسیجیان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا بسیار سازنده است و ظرفیت عظیم بسیج، آمادگی کامل برای مبارزه با ابعاد مختلف بیماری کرونا را دارد، اظهار داشت: با توجه به اعمال محدودیت های جدیدی کرونایی، استمرار روحیه بسیجی در میان آحاد جامعه نیز جهت مقابله با این ویروس ضروری است.

وی تصریح کرد: شناخت و درک بیشتر و عمیق تر از فرهنگ و تفکر بسیجی کمک می کند تا در زنده نگهداشتن و تداوم این روش و منش بکوشیم و فرهنگ معنویت، شهادت، غیرت، دینداری، استقلال و آزادی را سرلوحه فعالیت های شخصی و اجتماعی قرار دهیم و بسیجی وار همواره آماده حضور در صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و نظامی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات