خط 63 كيلوولت كابلي مسكن مهر آستارا امسال به بهره ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي گيلان، «محبت بيژن»  در اين خصوص گفت: پروژه خط 63 كيلوولت دومداره كابلي تغذيه پست 63.20كيلوولت آستارا با هدف افزايش قابليت اطمينان شبكه فوق توزيع نيروي برق شهرستان آستارا و ايجاد ظرفيت هاي لازم جهت تامين برق مطمئن مشتركين موجود و متقاضيان آتي انشعابات برق (بر اساس مطالعات رشد بار) در سال جاري به بهره برداري مي رسد.
مجري طرح خطوط معاونت طرح و توسعه شركت برق منطقه اي گيلان گفت: عمليات اجرايي اين پروژه به طول تقريبي 9 كيلومتر خط كابلي دومداره (18 كيلومترمدار)، از اواخر دي ماه سال 98 آغاز شده و عليرغم كليه مشكلات و محدوديت هاي ايجاد شده، با پيشرفت فيزيكي 84 درصد در دست اجرا مي باشد. به طوري كه تاكنون عمليات حفاري 8 كيلومتر كانال و كابل كشي حدود 7.5 كيلومتر از مسير پروژه انجام شده است.
وي افزود: ستادهاي استاني و ادارات شهرستاني كليه دستگاه ها، ادارات و شركت هاي دخيل در اجراي پروژه از قبيل؛ توزيع نيروي برق، گاز، مخابرات، راهداري و حمل و نقل جاده اي، آب منطقه اي، آب و فاضلاب، فرمانداري، شهرداري، پليس راهور و پليس راه با تسريع در صدور مجوزات مورد نياز، پاسخ به استعلامها و ...، همكاري و تعامل مثبت و سازنده اي با شركت برق منطقه اي گيلان در اجراي اين پروژه داشتند.
بيژن در خصوص مشكلات اجراي پروژه گفت: وجود تأسيسات زيرزميني متعدد خدمات شهري در حاشيه جاده هاي بين شهري و همچنين داخل محدوده راه هاي درون شهري و دقيق نبودن نقشه هاي موقعيت تأسيسات ياد شده از جمله مهمترين مشكلات در اجراي اين پروژه مي باشد كه به منظور جلوگيري از بروز آسيب به تأسيسات در حال بهره برداري و به تبع آن پيشگيري از اختلال در خدمات رساني به مردم شريف شهرستان آستارا، در نقاط زيادي از مسير پروژه، حفاري به صورت دستي انجام شده كه اين امر منجر به كندي فرايند اجراي كار و تبعات مرتبط با آن شده است.
مجري طرح خطوط معاونت طرح وتوسعه شركت سهامي برق منطقه اي گيلان ضمن عذرخواهي از شهروندان محترم شهرستان آستارا به خاطر محدوديت هاي ترافيكي ايجاد شده گفت: با تكميل و بهر برداري از پروژه خط 63 كيلوولت دومداره كابلي تغذيه پست 63.20كيلوولت آستارا ، اين پروژه سهم بسزايي در رشد و شكوفايي هر چه بيشتر منطقه و تأمين رفاه مردم شريف و صبور شهرستان آستارا خواهد داشت.
گفتني است اين طرح با اعتباري درحدود 530 ميليارد ريال به اجرا در آمده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات