ارائه 40 خدمت شركت توزيع برق استان همدان در اپليكيشن ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان همدان، شيرزاد جمشيدي اظهار داشت: با توجه به شيوع بيماري كرونا تمام خدمات شركت توزيع برق در استان به صورت غيرحضوري به شهروندان و هم استاني ها ارائه مي شود.
وي افزود: براي دسترسي آسان مردم به خدمات شركت توزيع برق اپليكيشن «برق من» در كشور طراحي و راه اندازي شد كه تمام خدمات شركت توزيع از طريق آن در دسترس همگان است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان با بيان اينكه اين نرم افزار از طريق كافه بازار و سايت شركت توزيع برق استان همدان در دسترس است، گفت: هم استاني ها با دريافت اين اپليكيشن و نصب آن مي توانند از 40 خدمت شركت توزيع برق استان بهره مند شوند.
وي افزود: اين اپليكيشن براي ارائه خدمات غيرحضوري و همچنين مصوبات ستاد مقابله با كرونا براي قطع زنجيره انساني در راستاي كنترل شيوع ويروس كوويد 19 و به منظور كاهش سفرهاي درون شهري و مراجعات حضوري به ادارات برق راه اندازي شده است.
جمشيدي با اشاره به خدمات قابل ارائه از طريق اين اپليكيشن گفت: در اين اپليكيشن خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشتركين، برق اميد و خاموشي طراحي شده كه شهروندان به راحتي مي توانند با مراجعه به اين قسمت ها از خدمات شركت استفاده كنند.
وي با بيان اينكه مشتركين مي توانند قبض خود را با نصب اين اپليكيشن مشاهده كرده و از طريق آن نيز پرداخت كنند، گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشي ها، اعلام مشكل روشنايي معابر، ثبت خسارت وارده به شبكه و سرقت برق و... نيز از ديگر خدمات ارائه شده از طريق اپليكيشن «برق من» است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان عنوان كرد: با ورود به اين اپليكيشن و ثبت درخواست، اطلاعات سريع به همكاران ارجاع و پيرو آن با ارسال پيامك به مشترك اطلاع رساني مي شود.
وي يادآور شد: در صورتي كه كار ستادي و اداري باشد بلافاصله پاسخ داده مي شود و اگر نياز به كار عملياتي و مراجعه باشد بعد از مراجعه اكيپ هاي عملياتي و انجام كار، به صورت سيستمي به مشترك اعلام مي شود.
جمشيدي با بيان اينكه از يكم آذر ماه جاري ارائه خدمات شركت توزيع نيروي برق استان همدان به صورت غيرحضوري بوده است، عنوان كرد: اميدواريم اين بار نيز مشاركت و همراهي مشتركين با نصب اپليكيشن «برق من»، ياريگر ما در مديريت و كنترل شيوع بيماري كرونا باشد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اجراي طرح «برق اميد» ابراز داشت: در اين طرح مشتركين به سه دسته كم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسيم مي شوند كه مشتركين كم مصرف از تخفيف 100 درصدي هزينه برق مصرفي برخوردار مي شوند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان افزود: مشتركين خوش مصرف نيز مي توانند با رعايت الگوي مصرف خود را به رده كم مصرف ها برسانند و از تخفيف 100 درصدي بهره مند شوند.
وي با بيان اينكه در استان همدان از 600 هزار مشترك خانگي حدود هشت درصد پرمصرف هستند، گفت: هدف از اجراي اين طرح سوق دادن مشتركين خانگي به سمت رعايت الگوي مصرف است.
جمشيدي عنوان كرد: در حال حاضر 180 هزار مشترك در گروه كم مصرف ها در استان قرار دارند كه قبوض برق آن از تخفيف 100 درصدي برخوردار شده است.
وي تصريح كرد: 366 هزار مشترك برق استان نيز در گروه خوش مصرف ها هستند كه با رعايت الگوي مصرف در ساعات اوج بار و مديريت مصرف برق خود مي توانند به رده كم مصرف ها رسيده و از تخفيفات اين گروه بهرهمند شوند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان خاطرنشان كرد: استعلام برق اميد و اينكه مشتركين جزوه گروه كم مصرف ها بوده و از تخفيفات بهره مند شده اند، نيز از طريق اپليكيشن «برق من» در دسترس است.
انتهاي پيام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات