شبکه‌های انتقال و فوق توزیع گیلان از پایداری کامل برخوردارند

شبکه‌های انتقال و فوق توزیع گیلان از پایداری کامل برخوردارند

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهمن داراب زاده" گفت: به دلیل شرایط جوی نامساعد، بارش باران و برف را در استان گیلان شاهد بودیم که خوشبختانه این بارش‌ها هیچ‌گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکردند.
وی با اشاره به تجربه قبلی در مواجهه با چنین بارش‌هایی، گفت: در بارش‌های اینچنینی به مانند سال‌های گذشته، تمامی اکیپ‌های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت به حالت آماده‌باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع هرگونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه گیلان، استانی حادثه‌خیز است، گفت: در استان گیلان با بحران‌های مختلفی در زمینه‌های رانش زمین، بارش فراوان برف و باران، افزایش بی‌سابقه دما و ... روبه‌رو هستیم که در طول چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
وی افزود: با مدیریت دانشی که در شرکت ایجاد شده و با توجه به مستندات موجود، اقدامات قبل، حین و پس از بحران شناسایی و احصا شده و برای کنترل هرگونه بحران احتمالی در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم و در حال حاضر نیز شبکه‌های انتقال و فوق توزیع گیلان از پایداری کامل برخوردارند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات