آيين توديع و معارفه عضو اصلي سابق و جديد هيات مديره ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،  در اين مراسم كه با گراميداشت ياد شهيد دكتر محسن فخري زاده دانشمند برجسته كشور همراه بود، مهندس متولي زاده با قدرداني از همكاريهاي موثر و نظرات ارزشمند دكتر علي ابراهيم نژاد عضو اصلي سابق هيات مديره توانير ، توديع ايشان را به دليل عضويت در هيات علمي دانشگاه و با توجه به محدوديت اساسنامه اي توانير عنوان و ابراز اميدواري كرد طبق تاكيد وزير نيرو ارتباط ايشان با شركت توانير همچنان برقرار باشد.

مديرعامل توانير با اشاره به تجارب ارزشمند دكتر محمد صادق قاضي زاده ،ابراز اميدواري كرد انتصاب ايشان به سمت عضو اصلي هيات مديره توانير موجب خير و بركت و انجام اقدامات اساسي در پيشبرد اهداف صنعت برق كشور باشد.
دكتر علي ابراهيم نژاد نيز از طريق ارتباط ويديو كنفرانس ادامه همكاري با شركت توانير را مايه افتخار دانست و صنعت برق را صنعت بزرگ و تاثيرگزار توصيف كرد و افزود: خدا را شاكرم كه توانستم نقش كوچكي در پيشبرد اهداف اين صنعت ايفا كنم.
در ادامه دكتر قاضي زاده حضور متخصصان مالي و اقتصادي در هيات مديره را حايز اهميت دانست و با اشاره به قابليتهاي ارزشمند دكتر ابراهيم نژاد، ابراز اميدواري كرد توانير همچنان از همكاري ايشان در اين خصوص بهره مند شود.
در اين مراسم مهندس سجادي معاون تحقيقات و منابع انساني توانير، دكتر قاضي زاده را از اساتيد برجسته و خلاق عنوان كرد و با اشاره به تجارب ارزشمند دكتر ابراهيم نژاد در مباحث مالي و شركت داري، ادامه همكاري ايشان به عنوان عضو كميته تحقيقات اين معاونت را موجب افتخار دانست.
اين مراسم با قدرداني مهندس رخشاني مهر معاون هماهنگي توزيع ،دكتر رجبي مشهدي معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي و دكتر اسماعيل نيا معاون هماهنگي مالي و پشتيباني و امور مجامع شركت توانير از خدمات ارزشمند دكتر ابراهيم نژاد عضو سابق هيات مديره توانير و آرزوي توفيق براي دكتر قاضي زاده عضو اصلي هيات مديره توانير همراه بود.
دكتر رجبي مشهدي خدمات دكتر ابراهيم نژاد را به ويژه در زمينه تامين مالي و برنامه ريزي در اين خصوص، تاثيرگزار عنوان و ابراز اميدواري كرد با حضور دكتر قاضي زاده ،تحولات چشمگيري در حوزه مالي در توانير رقم بخورد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات