افزایش چشمگیر سرانه‌ پارک‌ها و ظرفیت‌های ورزشی  ...

افزایش چشمگیر سرانه‌ پارک‌ها و ظرفیت‌های ورزشی ...

افزایش چشمگیر سرانه‌ پارک‌ها و ظرفیت‌های ورزشی بانوان تا پایان سال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های منطقه 11، ابتدا با اشاره به مجموعه ورزشی «مادر و کودک» که در انتهای امامت 49 درحال آماده‌سازی است، اظهارکرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان، یکی از نکات مورد توجه در مدیریت شهری مشهد بوده که از ابتدای شورای پنجم به جد دنبال شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه براساس همین سیاست و رویکرد، ویژه مادران و کودکان طراحی شده که پس از تکمیل در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و به پیشنهاد شهردار منطقه در کنار این مجموعه کامل ورزشی، فضای سبز 8 هکتاری واقع در مجاورت مجموعه نیز به این پروژه اختصاص یافته که ظرفیت بسیار مناسب و ارزشمندی برای بانوان محسوب می‌شود.

گندمی افزود: درحال حاضر عملیات تجهیز مجموعه ورزشی «مادر و کودک» درحال انجام بوده ودر فضای سبز 8 هکتاری نیز رینگ پیاده‌روی و دوچرخه سواری در کنار سایر ظرفیت های مورد نیاز بانوان و کودکان در حال احداث است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خاطرنشان کرد: وجود درختانی با قدمت چندده‌ساله فضای بسیار زیبا و جذابی در این فضا ایجاد کرده که پس از تجهیز و ایجاد امکانات مناسب، شرایط بسیار مناسبی برای مادران و کودکان خواهد بود.

گندمی با تاکید بر لزوم تسهیل دسترسی بانوان به پارک مادر و کودک، گفت: دراین خصوص نشست‌هایی باید با حوزه‌های حمل‎‌ونقلی شهرداری برگزار و خطوط منتهی به این پارک درنظر گرفته شود.

وی افزود: خبر خوب این است که این پارک و مجموعه ورزشی زیبا، در کنار پارک ویژه بانوان وکیل‌آباد تا پایان سال در اختیار بانوان مشهدی قرار خواهد گرفت.

گندمی در ادامه صحبت‌های خود به بازدید از مجموعه بانوان پارک ملت اشاره کرد و گفت: در ابتدای فعالیت شورای پنجم، این مجموعه از شرایط مناسبی برخوردار نبود و در گام نخست نسبت به ساماندهی و بهبود وضعیت آن اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه توسعه فضای مجموعه بانوان پارک ملت در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت، تصریح کرد: برهمین اساس، مساحت این فضا از 2 هکتار به 4.5 هکتار افزایش یافته است؛ با پیشنهاد شهردار منطقه، زمین چمن واقع در مجاورت پارک بانوان نیز به این فضا افزوده می‌شود و درکنار استفاده ورزشی همه بانوان، شرایط برای تیم‌های مختلف بانوان نیز فراهم می‌گردد.

گندمی از پیش‌بینی اعتبار 650 میلیون تومانی برای محصور کردن بخش جدید و احداث رینگ دوچرخه‌سواری و پیاده روی خبرداد و گفت: امیدواریم برآیند این اقدامات موجب افزایش رضایتمندی بانوان شهرم و پوشش گسترده‌تر نیازهای آنها باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات